SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG RASMI PERHIMPUNAN SELURUH KELUARGA TOK WAN DAUD (PERSADA) - Saluran Alternatif Informasi Keluarga

Ulang Tahun Ke-3 Blog PERSADA  

Posted by Admin in

16 September setiap tahun adalah hari ulang tahun Blog Perhimpunan Seluruh Keluarga Tok Wan Daud (PERSADA). 16 September 2010 merupakan ulang tahun blog ini yang ke-3 tahun. Sepanjang 3 tahun usia blog ini, jumlah pelawat daripada ahli keluarga adalah kurang membanggakan dengan jumlah ahli yang pernah mengunjunginya tidak sampai 50 orang. Walaupun jumlah hits setakat coretan ini adalah 18,525, tetapi yang mengunjunginya hanyalah ahli-ahli yang sama sahaja. Terima kasih buat semua yang selalu mengunjungi blog ini.

Sekiranya ramai yang mengunjungi blog ini, mungkin banyak input serta info yang kita semua dapat kongsi bersama di samping pelbagai cadangan-cadangan yang boleh diketengahkan. Di harap masing-masing dapat mempromosikan blog ini kepada ahli-ahli yang belum pernah lagi mengunjungi blog ini dan ahli yang belum mengetahui lagi kewujudan blog ini.

Sehubungan dengan itu, untuk makluman semua, untuk kerja-kerja mengemaskinikan blog ini, mulai 16 September 2010, saya akan dibantu oleh saudara Muhammad Hafiz B. Nasim agar blog ini sentiasa dikemaskini serta dapat diperbaharui dengan lebih baik lagi sebelum diserahkan tugas ini sepenuhnya kepada beliau. Oleh itu, selalulah mengunjungi blog ini sebagai tanda setakat mana komitmen kita terhadap apa-apa yang diadakan. Sekian, terima kasih.

- Admin

0 comments

Catat Ulasan

Halaman

IKLAN


RADIO

TV ONLINE

DEMI MASA

Date Conversion
Gregorian to Hijri Hijri to Gregorian
Day: Month: Year

TOTAL VISITS

PENGIKUT SETIA

YM STATUS

IP ADDRESS ANDA

Allahyarham Haji Wan Daud Bin Wan Salleh

Allahyarham Haji Wan Daud Bin Wan Salleh

Allahyarhamah Hajjah Mariam Bt. Haji Daud

Allahyarhamah Hajjah Mariam Bt. Haji Daud

INFORMASI

Sebarang berita atau informasi yang ingin disiarkan dalam blog ini bolehlah menghantarnya melalui email: tokwandaud@yahoo. com.my atau sms kepada admin di talian 012-9626827.

STATISTIK PELAWAT

SURAT KHABAR